Regulamin Hotelowy
Dyrekcja Hotelu wysoko cenić będzie Państwa współpracę w przestrzeganiu regulaminu, który służyć ma zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu naszych gości.
§ 1
1. Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.
2. Jeśli gość nie określił czasu pobytu wynajmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
3. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14.00 w dniu przyjazdu, kończy o godzinie 12.00 dnia następnego.
§ 2
1. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w Recepcji do godziny 10.00 dnia, w którym upływa termin wynajmu pokoju.
2. Hotel uwzględnia życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
§ 3.
1. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
2. Osoby niezameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 7.00 do godz. 22.00. Po godzinie 22.00 istnieje obowiązek meldowania dodatkowych osób przebywających z gośćmi w pokoju.
3. Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin Hotelowy, wyrządzając szkodę na osobie gości, pracowników hotelu lub innych osób przebywających w hotelu, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowanie hotelu.
§ 4
1. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi hotelowi niezwłoczną reakcję.
2. Hotel ma obowiązek zapewnić:
a) warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa
b) bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu
c) profesjonalną i uprzejmą usługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w hotelu
d) sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie
e) sprawny pod względem technicznym pokój; w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, hotel dołoży starań, aby – w miarę posiadanych możliwości – zamienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności.
§ 5
Na życzenie Gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
a) udzielenie informacji związanych z pobytem i podróżą
b) przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu gościa w hotelu
c) przechowanie bagażu; (hotel może odmówić przyjęcia bagażu na przechowanie w terminach innych niż daty pobytu gościa oraz rzeczy niemających cech bagażu osobistego)
§ 6
1. Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846 – 852 Kodeksu Cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej.
2. Gość powinien zawiadomić Recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
§ 7
1. Przy hotelu znajdują się niestrzeżone i nienadzorowane miejsca parkingowe. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa.
§ 8
1. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22.00 do godz. 7.00 dnia następnego.
2. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hotel może w trybie natychmiastowym odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
3. W całym hotelu, włącznie z balkonami, patio i tarasem przy barze, obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych i papierosów elektronicznych. Opłata za złamanie tej zasady wynosi 500 zł.
4. Na terenie baru, restauracji, sal konferencyjnych, tarasu i patia Goście mogą spożywać posiłki i napoje zakupione wyłącznie na miejscu.
§ 9
1. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi.
2. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
3. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
§ 10
Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez Gościa na jego koszt. W przypadku braku takiej dyspozycji hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące.
§ 11
Patia hotelowe są czynne w godzinach otwarcia restauracji. Zabrania się korzystania z patio po zamknięciu lokalu gastronomicznego oraz wnoszenia i spożywania na terenie patio własnego alkoholu, napojów bezalkoholowych oraz żywności.
Dyrekcja Hotelu
Życzymy miłego pobytu w naszym hotelu.